VŠE O NÁKUPU
Níže najdete všechny důležité informace o nákupu v našem e-shopu. A kdybyste náhodou nenašli,
určitě nám napište nebo zavolejte. Poradíme vám co nejrychleji.
Níže najdete všechny důležité informace o nákupu v našem e-shopu. A kdybyste náhodou nenašli,
určitě nám napište nebo zavolejte. Poradíme vám co nejrychleji.
V našem e-shopu můžete zaplatit pouze převodním příkazem na náš bankovní účet. Údaje pro platbu vám pošleme na email uvedený v objednávce hned po odeslání objednávky. Převod prostředků může někdy trvat až 3 pracovní dny.
Samozřejmě, moc rádi vás uvidíme. Při objednávce stačí zvolit Osobní odběr. Před samotným odběrem nás prosím kontaktujte, domluvíme si čas předání. Kontaktujte nás prosím na tel. +420 558 764 260 od 8:00 do 15:30h.
Naprostá většina zboží bývá dostupná okamžitě, takže jej v pracovní dny expedujeme do 2 pracovních dnů od připsání vaší částky na náš účet. V současné době přepravujeme zásilky pomocí služeb České pošty a Zásilkovny. Termín dodání k vám je pak závislý na vámi zvoleném dopravci.
Cenu za zaslání zboží kalkulujeme dle hmotnosti a rozměrů zásilky. Vycházíme z cen dle uzavřené smlouvy s dopravci (České pošty a Zásilkovny), k této ceně připočítáme 20Kč na balné.
Osobní převzetí v Českém Těšíně je zdarma.
Zboží do zahraničí běžně nezasíláme, pokud však máte zájem, kontaktujte nás na eshop@ecmise.cz.
Není-li u zboží uvedeno jinak, poskytujeme záruční lhůtu v délce 24 měsíců od okamžiku, kdy kupující převezme zboží. S případnou reklamací se (dle obchodních pomínek) obracejte elektronickou poštou na operátora internetového obchodu, který vám pomůže zařídit vše potřebné.
Při reklamaci je třeba uvést důvod reklamace (popis závady) a reklamované zboží po domluvě zaslat prodejci včetně kopie daňového dokladu, který slouží jako záruční list. O výsledku reklamace vás budeme v zákonné lhůtě informovat telefonem nebo na e-mail, který jste zadali při objednání zboží. Proces reklamace je více popsán v obchodních podmínkách.
Reklamované zboží zašlete prosím na adresu:
Evangelizační centrum M.I.S.E.
Na Nivách 259/7
73701 Český Těšín
Všechny námi přijaté objednávky jsou závazné. Pozdější zrušení či změny objednávky jsou možné pouze po písemné dohodě s námi. Pro zrušení objednávky postupujte dle Všeobecných obchodních podmínek, dle bodu 6.
Vrácení zboží
Jako kupující máte právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží s výjimkou audio a video nahrávek a počítačových programů, porušíte-li jejich originální obal (dle aktuálního Občanského zákoníku).
Pokud se rozhodnete od smlouvy odstoupit, musíte zboží zaslat zpět prodejci, tj. Evangelizační centrum M.I.S.E.
Na Nivách 259/7
73701 Český Těšín
Zboží musí být:
Po obdržení zboží vám vrátíme zpět odpovídající finanční částku na váš bankovní účet, a to ve lhůtě 30 dnů od obdržení zboží.
Prosíme, neposílejte zboží na dobírku; takto zaslané zboží nepřijmeme.
Zboží zašlete prosím na adresu:
Evangelizační centrum M.I.S.E.
Na Nivách 259/7
73701 Český Těšín
Výměna zboží
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů). Problematika výměny a vrácení zboží je popsána ve Všeobecných obchodních podmínkách.
Množstevní slevy poskytujeme spíše výjimečně. Při větším odběru publikací jsme však vstřícní jednat o případné slevě, kontaktujte nás proto dříve, než objednávku v eshopu zadáte. Kontaktovat nás můžete na eshop@ecmise.cz.
Dotazy na objednávky a reklamace vyřizujeme na telefonu +420 558 764 260 od 8:00 do 15:30h nebo na e-mailu eshop@ecmise.cz.
Cookies jsou textové soubory ukládané do počítače nebo jiného elektronického zařízení každého návštěvníka webového rozhraní, které umožňují fungování webového rozhraní.
Ne všechny cookies shromažďují osobní údaje; některé pouze umožňují správné fungování webového rozhraní. Používání souborů cookies můžete odmítnout volbou v příslušném nastavení v internetovém prohlížeči.
Upozorňujeme na to, že při odmítnutí používání souborů cookies není vyloučeno, že nebudete moci plně využívat veškeré funkce webového rozhraní.
Více o využívání souborů cookies najdete v dokumentu Zásady ochrany osobních údajů, bod 5 – soubory cookies.
Jste-li spotřebitel a vznikne-li mezi námi spor ze smlouvy, který se nám nepodaří vyřešit přímo, máte právo obrátit se s tímto sporem na Českou obchodní inspekci (adresa: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2; webové rozhraní: za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Toto právo můžete uplatnit nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili právo, které je předmětem tohoto spotřebitelského sporu.
Pro podání stížnosti týkající se zboží nebo služeb, které jste u nás zakoupili, a pro vyhledání subjektu alternativního řešení sporů můžete rovněž využít on-line platformu, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Prostudujte si kompletní obchodní podmínky, které upravují uzavírání kupních smluv prostřednictvím internetového obchodu eshop.ecmise.cz.