VŠE O NÁKUPU

Níže najdete všechny důležité informace o nákupu v našem e-shopu. A kdybyste náhodou nenašli,
určitě nám napište nebo zavolejte. Poradíme vám co nejrychleji.

eshop@ecmise.cz

1. Jak mohu za zboží zaplatit?

V našem e-shopu můžete zaplatit pouze převodním příkazem na náš bankovní účet. Údaje pro platbu vám pošleme na email uvedený v objednávce hned po odeslání objednávky. Převod prostředků může někdy trvat až 3 pracovní dny.

2. Mohu si zboží vyzvednout osobně?

Samozřejmě, moc rádi vás uvidíme. Při objednávce stačí zvolit Osobní odběr. Před samotným odběrem nás prosím kontaktujte, domluvíme si čas předání. Kontaktujte nás prosím na tel. +420 558 764 260 od 8:00 do 15:30h.

3. Kdy a jak zboží dostanu?

Naprostá většina zboží bývá dostupná okamžitě, takže jej v pracovní dny expedujeme do 2 pracovních dnů od připsání vaší částky na náš účet. V současné době přepravujeme zásilky pomocí služeb České pošty a Zásilkovny. Termín dodání k vám je pak závislý na vámi zvoleném dopravci.

4. Kolik stojí doprava?

Cenu za zaslání zboží kalkulujeme dle hmotnosti a rozměrů zásilky. Vycházíme z cen dle uzavřené smlouvy s dopravci (České pošty a Zásilkovny), k této ceně připočítáme 20Kč na balné.

Osobní převzetí v Českém Těšíně je zdarma.

5. Doručujete i na Slovensko nebo do dalších zemích?

Zboží do zahraničí běžně nezasíláme, pokud však máte zájem, kontaktujte nás na eshop@ecmise.cz.

6. Jak na případnou reklamaci?

Není-li u zboží uvedeno jinak, poskytujeme záruční lhůtu v délce 24 měsíců od okamžiku, kdy kupující převezme zboží. S případnou reklamací se (dle obchodních pomínek) obracejte elektronickou poštou na operátora internetového obchodu, který vám pomůže zařídit vše potřebné.

Při reklamaci je třeba uvést důvod reklamace (popis závady) a reklamované zboží po domluvě zaslat prodejci včetně kopie daňového dokladu, který slouží jako záruční list. O výsledku reklamace vás budeme v zákonné lhůtě informovat telefonem nebo na e-mail, který jste zadali při objednání zboží. Proces reklamace je více popsán v obchodních podmínkách.

Reklamované zboží zašlete prosím na adresu:

Evangelizační centrum M.I.S.E.
Na Nivách 259/7
73701 Český Těšín

7. Mohu již odeslanou objednávku zrušit nebo změnit?

Všechny námi přijaté objednávky jsou závazné. Pozdější zrušení či změny objednávky jsou možné pouze po písemné dohodě s námi. Pro zrušení objednávky postupujte dle Všeobecných obchodních podmínek, dle bodu 6.

8. Lze zboží vrátit nebo vyměnit?

Vrácení zboží

Jako kupující máte právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží s výjimkou audio a video nahrávek a počítačových programů, porušíte-li jejich originální obal (dle aktuálního Občanského zákoníku).

Pokud se rozhodnete od smlouvy odstoupit, musíte zboží zaslat zpět prodejci, tj. Evangelizační centrum M.I.S.E.
Na Nivách 259/7
73701 Český Těšín

Zboží musí být:

  • nepoškozené, bez známek užívání nebo opotřebování,
  • doručeno prodejci v rámci uvedené 14denní lhůty.

Po obdržení zboží vám vrátíme zpět odpovídající finanční částku na váš bankovní účet, a to ve lhůtě 30 dnů od obdržení zboží.

Prosíme, neposílejte zboží na dobírku; takto zaslané zboží nepřijmeme.

Zboží zašlete prosím na adresu:

Evangelizační centrum M.I.S.E.
Na Nivách 259/7
73701 Český Těšín

 

Výměna zboží

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů). Problematika výměny a vrácení zboží je popsána ve Všeobecných obchodních podmínkách.

9. Poskytujete nějaké množstevní slevy?

Množstevní slevy poskytujeme spíše výjimečně. Při větším odběru publikací jsme však vstřícní jednat o případné slevě, kontaktujte nás proto dříve, než objednávku v eshopu zadáte. Kontaktovat nás můžete na eshop@ecmise.cz.

10. Jak vás mohu kontaktovat?

Dotazy na objednávky a reklamace vyřizujeme na telefonu +420 558 764 260 od 8:00 do 15:30h nebo na e-mailu eshop@ecmise.cz.

11. Soubory cookie a jejich použití

Cookies jsou textové soubory ukládané do počítače nebo jiného elektronického zařízení každého návštěvníka webového rozhraní, které umožňují fungování webového rozhraní.

Ne všechny cookies shromažďují osobní údaje; některé pouze umožňují správné fungování webového rozhraní. Používání souborů cookies můžete odmítnout volbou v příslušném nastavení v internetovém prohlížeči.

Upozorňujeme na to, že při odmítnutí používání souborů cookies není vyloučeno, že nebudete moci plně využívat veškeré funkce webového rozhraní.

Více o využívání souborů cookies najdete v dokumentu Zásady ochrany osobních údajů, bod 5 – soubory cookies.

12. Jaká mám práva při vzniku spotřebitelského sporu?

Jste-li spotřebitel a vznikne-li mezi námi spor ze smlouvy, který se nám nepodaří vyřešit přímo, máte právo obrátit se s tímto sporem na Českou obchodní inspekci (adresa: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2; webové rozhraní: za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Toto právo můžete uplatnit nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili právo, které je předmětem tohoto spotřebitelského sporu.

Pro podání stížnosti týkající se zboží nebo služeb, které jste u nás zakoupili, a pro vyhledání subjektu alternativního řešení sporů můžete rovněž využít on-line platformu, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Obchodní podmínky

Prostudujte si kompletní obchodní podmínky, které upravují uzavírání kupních smluv prostřednictvím internetového obchodu eshop.ecmise.cz.